תשתיות תקשורת בעסקים

תשתיות תקשורת בעסקים

תשתית תקשורת בעסקים כוללת חיבור של כל המחשבים בעסק לשרת , כך שמתאפשרת עבודה בתוך רשת פנימית במשרד. רשת זו בלעדית לעסק שלכם וחסומה לכניסה מבחוץ. בנוסף, עליה להיות מאובטחת כדי שהאקרים לא יפרצו אליה ויגנבו מידע חסוי על פעילות העסק.רשת הפנימית מאפשרת הוספה והורדה של מחשבים מהרשת וכן חלוקת הרשאות כניסה למחשבים מסוימים בעוד משתמשים אחרים חסומים ובקרה מלאה למנהל . כך למשל רק למחלקת כוח אדם בעסק תהיה גישה לכונן המכיל מידע על העובדים ועל תלושי השכר, בעוד שכונן המכיל מעקב כל פרויקטים יהיה פתוח רק למחלקת פרויקטים וכו’…

למה גנאדקום מערכות תקשרת ?

* ניסיון מעל 15 שנה ולקוחות מרוצים בכל הארץ ( ניתן לקבל המלצות)

* שרות לקוחות זמין לכל שאלה  ללא צורך להמתין על הקו ( בטלפון, מייל, אתר,WHTATS APP) גם לאחר סיום הפרויקט.

* צוות טכנאים קבוע ומנוסה עם ידע רחב בכל התחומים הרלוונטיים כולל הסמכות.

* ליווי וניהול פרויקטים עד המפתח.

* מקצוענות, שקיפות, ואמינות ללא פשרות.

שירותי החברה

* התקנת תשתיות תקשורת כולל סלילת כבלים וחיווט

* סידור ותיקון תשתית קיימת

* התקנה וסידור חדרי שרתים בהתאמה אישית

* התקנה וסידור ארונות תקשורת ושרתים בהתאמה אישית

* פתרונות WIFI לכל צורך

* מערכות אינטרקום ואזעקה

* התקנת תשתית אופטית

* פרויקטים מורכבים

תשתיות תקשורת חיצוניות ופנימיות

תשתית תקשורת חיצונית – חיבור לאינטרנט ולשרתים בעולם ברשת חיצונית

מלבד תשתית תקשורת פנימית, העסק צריך כמובן גם תשתית חיצונית. בדיוק כמו תשתית האינטרנט המותקנת בכל בית, מדובר בתשתית תקשורת המחברת את העסק של ספקי האינטרנט השונים. תשתית חיצונית מאפשרת שליחת מיילים וגלישה באינטרנט לכל המחשבים המחוברים לרשת.

אולם, גם בתשתית תקשורת פנימית וגם בתשתית חיצונית, יש לזכור כי מדובר לא במחשב אחד או שניים המחוברים לתשתית ומחוברים ביניהם, אלא במספר רב של מחשבים, המתחיל מחמישה מחשבים ויכול להגיע עד כמה עשרות מחשבים, בהתאם לגודל הארגון. משום כך התשתית הנדרשת צריכה להיות רחבה מספיק להכיל את כל המחשבים בלי לפגוע במהירות העבודה, ובלי ליצור עומס או ליפול באמצע יום העבודה.

שירותי התקנת תשתיות תקשורת

וי.אי.פי מערכות יקימו עבור העסק שלכם תשתיות תקשורת פנימיות וחיצוניות, ויוודאו כי הגלישה והחיבור לרשת הפנימית במשרד אפשריים מכל מחשב. לאחר ההרצה וחיבור כל המחשבים לרשת, וי.אי.פי מערכות יתנו מענה טכני לכל תקלה שתעלה ויפתרו אותה מיידית.

אנשי המקצוע של Vip Systems מיומנים במתן פתרונות תקשורת בתחומי התקשורת נתונים, אבטחת מידע והגנת סייבר וכן הטמעה של מערכות מידע ומחשוב. העסק שלכם יוכל ליהנות מכל שירותי התקשורת שתצטרכו, בין אם זה טכנאי שיגיע עד לעסק בצהרי היום ועד מטמיע מערכות מידע שידריך את העובדים כיצד לעבוד עם מערכת ה E.R.P החדשה.

אבטחת רשת ותשתיות תקשורת

אבטחת רשת , זאת רשימת דרישות והחלות על תשתיות תקשורת ורשת המחשבים בארגון. אם כל הדרישות מתקיימות על ידי עובדים בצורה נכונה, תשתיות תקשורת  מוגנות כמעט לחלוטין מפני פריצה. כלומר, גישה לא מורשית על ידי המתחרים או האקרים .לעתים קרובות, המושגים של “אבטחת תשתיות תקשורת ורשת” ו “אבטחת מידע” מתבלבלים. אבטחת הרשת ותשתיות תקשורת בעסק היא בעיקר הגנה על תשתית המידע של הארגון מפני איומים חיצוניים. מדובר על הקפדה על כללים ונהלים  להגנה ברשת מפני טעויות פנימיות או פעולות לא נכונה של חלק מהעובדים.כל החברות היום מחוברות לתשתיות תקשורת דרך האינטרנט. ולא משנה איזה ספק האינטרנט מספק את השירותים בחברה , כל משתמש עלול לסבול מהפעולות של האקרים. פתרונות אבטחה משולבים ברשת , לזה כל חברה צריכה לדאוג.

נהלים בסיסיים לאבטחת תשתיות תקשורת ברשת:

* הגנת הרשת מלאה.

* ניתוח לוגים של הנתב. זה מאפשר לזהות בדיוק איך הרשת מגיבה. ניתוח לוגים מספק הזדמנות לזהות איום פוטנציאלי עוד לפני שהוא התפשט ברחבי הארגון כולו.

* ניתוח של חריגות התנועה. האקרים יכולים לתקוף רשת ארגונית באופן בלתי צפוי. אם אין מוכנות, תשתיות תקשורת עלולות להיפגע.

* אמצעים למניעת התקפות מבחוץ: הן בחווט והן בקטעי האלחוט.

* הצלבה בין כל אירועי אבטחה ברשת. כמו גם תגובה אוטומטית לאיומים.

חייג אלינו
Scroll to Top