מערכות אינטרקום ובקרת כניסה

אינטרקום היא מערכת תקשורת המאפשרת שיחות וצפייה דו-צדדית בין שני צדדים.
הוא מתחבר בין לובי הכניסה לבית, לשער לכניסות שונות כגון חניונים בבית ובעסק . כיום בעקבות הדרישה לאבטחה והטכנולוגיה קיימות מערכות אינטרקום מתקדמות וחכמות משולבות קול וכן מצלמה מובנית ויותר מכך התראה לאירוע כלשהו או אורח לא רצוי בסיביבת דלת הכניסה שלכם.
מהי חשיבותה של מערכת האינטרקום:
מערכת האינטרקום, בסביבה המגורים או בתי עסק שלכם, מאפשרים אבטחה ניכרת. מערכות אלו מאפשרות לדעת מי עומד בפתח הבית הפרטי שלי ואף למנוע כניסה לבית או לעסק שלכם. מערכות אינטרקום בבית יתנו לכם בטחון רב גם כשאתם אינכם נוכחים בבית או בעסק. המסקנה שלנו כי מערכת אינטרקום משדרגת את רמת האבטחה שלכם.
מה אנו מציעים לכם:
גנאדקום מערכות תקשרת מציעה מגוון פתרונות של בקרות כניסה ואינטרקום הקיימים בשוק. לבתי מגורים, עסקים, מפעלים וארגונים ומציעים את המערכות המאובטחות והחכמות ביותר בשוק לכל מה שקשור בבקרת כניסה .מערכות בקרת כניסה מונעות מבקרים בלתי רצויים להיכנס למקומות או איזורים בלתי מורשים ויאפשרו לכם בקרת כניסה ויציאה לבית העסק. לבחור מי יהיה מורשה להיכנס לאזורים מסוימים. להגביל כניסת בלתי מורשים לחדרי עובדים ולקבל דו”ח יומי אודות כניסות ויציאות באתרים מוגדרים. אנו מציעים התקנה של מערכות אלו בדלתות כניסה /יציאה, מעליות, חדרי מחשבים ושרתים, מחלקות פיתוח, חניונים וכל אזור שיש צורך לבקר את הכניסה אליו.
טכנאי שירות למערכות אינטרקום ובקרת כניסה לבית ולעסק שלך:
מערכות אינטרקום ובקרת כניסה מחוברות לנתבים רבים ויוצרות קשר עם נקודות גישה רבות, כגון: בניינים רבי קומות. ולכן, זיהוי מקור התקלה אינו פשוט עקב ריבוי תתי המערכות. טכנאים חסרי ניסיון עלולים לטעות בקלות במערכות מורכבות אלו ואף לגרום לנזק רב יותר משהיה. מכיון שאנו גם מקימים רשתות במתח נמוך יש לנו את הידע לזהות במהירות את התקלה. אנו מציעים לכם טכנאים מיומנים ועדכניים, בעלי ניסיון. במקרה ויש לכם תקלה במערכות האינרקום שלכם, צרו קשר עמנו אנו נשלח אליכם טכנאי שלנו במחיר מוזל.
ולכן….
לפני קבלת ההחלטה בדבר רכישת בקרת כניסה כולל תשתית הרשת אתם זקוקים לייעוץ של בעלי ניסיון שיבחרו עבורכם את המערכת המתאימה ביותר. יש ניסיון רב של התקנה ואחזקה של מערכות אינטרקום ובקרת כניסה וזאת, כדי להתאים באופן הטוב ביותר את המרכת שאתם צריכים. אנו לא מתפשרים מקצועיות אלא גם על האיכות הטובה של המערכות אשר ישרתו אתכם בביטחון בהתאם למה שאתם צריכים במחירים ללא תחרות.
מידע על מערכות אינטרקום ומה צריך?
מה הם הסוגים של מערכות אינטרקום בשוק היום?
במידה ואתה מחפש אינטרקום באינטרנט, ללא ספק תמצא מספר רב ומבלבל של אפשרויות עבור מערכות אינטרקום חוטית. במידה ואתם מחפשים מערכת אינטרקום או מערכת בקרת כניסה, תמצאו ב- גנאדקום מערכות תקשרת את מה שאתם צריכים ברמה המקצועית והטכנית בכדי להתאים עבורכם את המערכת המתאימה ביותר. לחברת גנאדקום מערכות תקשרת ניסיון רב של התקנה ואחזקה של מערכות אינטרקום ובקרת כניסה. אנו דוגלים במתן שירות אישי ואיננו מתפשרים על האיכות הטובה והשירות הטוב ביותר במחירים ללא תחרות.
אינטרקום הנוכחי והמוכר ביותר:
יחידת אינטרקום הצורכת חשמל באמצעות מערכת חשמל AC המייצר אותות AM בתדר בינוני.
איכות השמע אינה ברורה כמו יחידת אינטרקום קשה. עם זאת, הוא יציע אמצעי תקשורת בבניין.
מערכת אינטרקום זו משתלבת בחיווט חשמלי פנימי של המבנה, המאפשר ליחידת האינטרקום לעבוד לצד החשמל.
אינטרקום
יחידות אינטרקום לדירות גם נקראות יחידות אינטרקום חוטית.
הקבלנים בדרך כלל מחווטים מראש את יחידת אינטרקום במהלך הבנייה הראשונית של הבניין. מערכת האינטרקום מסתתרת בתוך קירות הבנייה. היתרונות של מערכות אינטרקום זו היא מניעת סוגים רבים של הפרעות.
אינטרקום אלחוטי
יחידת אינטרקום אלחוטית משתמשת בתדרי רדיו כדי לשדר אותות אינטרקום. (IP פרוטוקול אינטרנט, או חיבורי טלפון אנלוגיים) סוג זה של אינטרקום זול פחות מ מערכות אינטרקום קוויות ומקוריות, בשל עבודות התשתית המינימליות הנדרשות. הפרעה עלולה לגרום לבעיה עם טלפונים ניידים כאשר הקליטה היא ירודה, זה עשוי להשתנות בהתאם לסוג ולאיכות של מערכת אינטרקום אלחוטי. בדרך כלל, רוב התקנים האלחוטיים פועלים ישירות ללא צורך בהתקנה. רוב מערכות אינטרקום אלחוטי הפנימיות / חיצוניות מאפשרות לכם להשתמש בנוחות במכשיר הנייד ממיקומים שונים. זה מאוד שימושי בזמן שאתה בחוץ ומבקר כל שהוא מגיע לדלת הכניסה שלך.
מערכות אינטרקום טלפוניה
הידועות לעתים קרובות בשם “אינטרקום שמע אלחוטי” או “מערכות כניסה לטלפון”, נועדו כגישה זולה ויעילה יותר למערכות אינטרקום הקוויות רגילות. מערכות כניסת טלפון מטרתה לספק תקשורת דו כיוונית ושליטה על דלת או שער דרך טלפונים רגילים ללא צורך של הטלפון המרכזי של המשרד.

חייג אלינו
Scroll to Top